wtorek, 12 lutego 2013

#18

You You .:* Ostatnio tak siedziałam i rozmyślałam nad tym to by tu zrobić żeby pisanie tych wszystkich notek miało jakiś większy sens, samo blogowanie i zwierzanie się Wam wszystkim jest dla mnie czymś ważnym, ale tak na prawdę wiem że połowy z was nie obchodzi to co się u mnie dzieje bo czytacie codziennie po kilkanaście blogów o tej samej tematyce. Nikogo nie obchodzi to że wstałam rano zjadłam śniadanie a potem mój dzień był taki sam jak każdy inny. Nic nowego, monotonność .!
Więc co z tym zrobić.?! Już wiem Zmiany.!
To jest jedyna rzecz dzięki czemu moje życie stanie się inne a blog ciekawszy..!
Jeśli macie pomysły na nowe notki to piszcie w komentarzach, bo wasze rady i opinie są dla mnie bardzo ważne. : * Przy okazji dzięki że ciągle was przybywa i że  liczba wyświetleń cały czas rośnie..♥

A teraz mam dla was kilka fotek w wersji Wercia Emo ♥____♥








xoxo♥


6 komentarzy:

  1. haha, Urocza Wercia Emo ^^
    Może posty tematyczne ? Jakieś ciekawe zdjęcia, wiadomości ze świata... ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. czarna szminka zawsze mnie przerażała xd

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne fotki,kochana ważne byś pisała o tym co Cię interesuje,najważniejsze w blogu są zdjęcia,muszą być duże i wyraźne,ale to taka mała sugestyjka ;)
    Rób to co Kochasz,bądź sobą!Dziękuję,że mnie odwiedziłaś.ślę dużego buziaka :*

    OdpowiedzUsuń
  4. czarna szminka mnie przerażała, ale tu wyglada świetnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie pomalowane usta, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy ♥