piątek, 19 października 2012

#5

Heej..! Sorki że wcześniej nie pisałam ale przez cały dzień byłam zajęta :/ Dzisiaj byłam z Michałem u Kari na filmie..:D Oglądaliśmy jakiś bezsensowny horror "Krwawe Walentynki", każdy pisał że to będzie straszne, a my się tylko śmialiśmy zamiast się bać..!
Widzę że pomysł z konkursem się spodobał kilku osobą dlatego postanowiłam że wszystkim się zajmę za tydzień w sobotę.. Myślałam też o nagrywaniu filmików ale jak patrzyłam na osoby które obrażały Kari na jej blogu z powodu filmików to mnie to trochę zniechęciło.. Ale postanowiłam że spróbuje ..! Jeśli oczywiście chcecie..:)

A na koniec mój  kochany pupilek.. Perełka..!:**



xoxo.


21 komentarzy:

  1. obserwuję i liczę na to samo z Twojej strony : )
    my-secret-dreamx3.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki słodki królik :D obserwujemy ?
    pisialifexd.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkie horrory mnie śmieszą :)
    Królik słodziutki. Ja już obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmień kolor tekstu nic nie widać.
    Króliczek słodziutki

    OdpowiedzUsuń
  5. filmmiki spoko, ale w Polsce ludzi się za to mega hejtuje.. to strasznie wkurzajace.
    obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jaki słodziak z tego króliczka : O
    może obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  7. jaki świetny królik! *.* też miałam kiedyś królika teraz mam kota :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sam pomysl horrorow mnie smieszy. Ludzie chca sie bac! A krolik slodki :)

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy ♥