środa, 17 października 2012

#3

Heii..! Dzisiaj byliśmy na wycieczce klasowej w teatrze na "Dziadach".. Przedstawienie naprawdę cudowne, aż sama si dziwiłam że mi się podobało bo nigdy nie lubiłam teatru ..! Po wycieczce byłam z Kari i Szymonem u Dawida gdzie mieliśmy robić projekt, do którego już się zabieramy drugi raz, ale teraz przynajmniej zrobiliśmy jeden slajd :D
Mam dla was kilka zdjęć z weekendu....:P





Dzisiaj mam iść z Kari na różaniec a potem na dwór więc pewnie przyniosę wam jeszcze jakieś zdjęcia..:)

A na koniec mój twórczy rysunek ..XD

I love it ♥
xoxo.

14 komentarzy:

  1. Fajne zdjęcia - uwielbiam takie :) Pozdawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście że obserwujemy.
    juz dodałam, teraz ty
    http://podarta.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczny rysunek :*
    jak masz chwilkę to zapraszam na www.merlone128.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny blog zapraszam do mnie marta51.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Łyżwy *___* sama chciałabym się wybrać xP. Powodzenia w projekcie :3.

    naffowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne zdjęcia!
    Dziaady, ja kocham tą książkę <3
    Sin.
    (www.Sinka-Nah.blogspot.com)

    OdpowiedzUsuń
  7. jeśli się podoba - po prostu obserwuj :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudne zdjęćia . < 3

    Jeśli Ci się spodoba mój blog, zaobserwuj . : ) Ja na pewno się odwdzięczę, bo twój blog już mi się podoba . : D

    http://pamietnik-cwaniary.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. rysunek bardzo twórczy i piękny !:)
    wycieczki klasowe są najlepsze !:) ślicznie wyglądacie

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny blog.. Cudny rysunek..
    Też kocham lane del rey..!

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy ♥